lutego 11, 2020

Makaron z krewetkami i zielonym groszkiem



Zdrowy i szybki pomysł na obiad, to u mnie chyba będzie zawsze taki sam wybór. Połączenie ryb i warzyw. Może to i nudne dla kogoś ale mi się nigdy nie znudzi, nie ma nic lepszego do zjedzenia jak dobre ryby czy owoce morze w połączeniu z warzywami. Ja uwielbiam ryby czy krewetki w jak najmniejszym stopniu przetworzone, naturalnie tyle ile się da. Dobra oliwa z oliwek, masło i sól morska to w gruncie rzeczy wystarczy aby wydobyć z nich pełnię smaku. Krewetki lubię łączyć z pomidorkami i białym winem, odrobina czosnku czy szalotki i jestem w niebie. Mój dzisiejszy obiadek jest z pozoru bardzo prosty ale w smaku o uwierzcie mi to petarda! Nigdy mi się nie znudzi. Jestem ciekawa czy Wy też jesteście takimi fanami zielonego groszku? O losie jedyny ja uwielbiam! Dobrze, że teraz można go kupić w postaci mrożonek, mogłabym chyba go jeść co drugi dzień w jakieś postaci, oczywiście zaraz po jajkach i awokado hahaha.
Przepis na pyszny obiad polecam!




Wypróbuj również moje pomysły na:

1. KREWETKI W SOSIE KOKOSOWYM Z ORZECHAMI NERKOWCA.

2. DORADA NA PARZE I LEKKA SAŁATKA Z BOBU

3. TATAR ZE ŚLEDZIA Z SUSZONYMI POMIDORAMI I WĘDZONĄ 
pAPRYKĄ.

4. PRZEPIS NA POROWE RISOTTO Z KREWETKAMI I SALSĄ Z AWOKADO I POMIDORA

5. KOKOSOWA ZUPA Z PULPECIKAMI RYBNYMI, MAKARONEM CHOW MEIN I LIMONKĄ!





Makaron z krewetkami i zielonym groszkiem

- 1/2 opakowania makaronu z mąki durum ( u mnie kolorowy)
- 3 garście krewetek tygrysich
- 2 ząbki czosnku
- 1/3 szalotki
- łyżka masła
- dwie łyżki oliwy z oliwek
- sól morska
- chlust białego wina
- garść pomidorków koktajlowych
- szklanka mrożonego groszku.

Makaron ugotuj według instrukcji na opakowaniu.

Na patelni na łyżce masła przesmaż groszek zielony z jednym ząbkiem czosnku. Przełóż groszek na talerz.

Na patelni rozpuść masło i oliwę z oliwek, dodaj posiekany czosnek, szalotkę i pomidorki. Całość przesmaż aż pomidorki puszczą sok, dodaj chlust wina i krewetki.
Zredukuj sos, dodaj ugotowany makaron i groszek zielony na patelnię, aby wchłonął sos. Całość wymieszaj, dodaj świeżą kolendrę i tyle! Gotowe!

Przepyszne jedzonko!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI