października 07, 2016

Sałatka z serem pleśniowym








 Tydzień Francuskiej Kuchni w sklepach Lidl, trwa. Wczoraj na blogu mogliście zapoznać się z przepysznym przepisem na pieczony francuski ser, podany z karmelizowanymi gruszkami, orzechami i migdałami. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój pomysł na pyszny francuski ser Bleu Village, dostępny w sklepach Lidl. Zapraszam Was na stronę sklepu, gdzie możecie zapoznać się z pełną gamą produktów dostępnych w ramach Francuskiego Tygodnia, być może wybierzecie inny ser do tej sałatki. Ja postawiłam a ser przerośnięty niebieską szlachetną pleśnią, ser jest aromatyczny, kremowy i bardzo smaczny. Idealnie skomponował się z pozostałymi składnikami sałatki. Sałatkę możecie zabrać ze sobą do pracy, szkoły czy też przygotować ją na kolację, przy lampce wina.
Sprawdźcie listę składników i zróbcie to pyszne danie!




SKŁADNIKI:

- garść rukoli
- 2 łyżeczki suszonej żurawiny
- 1/4 sera Bleu Village, dostępny w sklepach Lidl
- dojrzała śliwka np. renkloda
-1/3 młodej i jędrnej kalarepy

na dressing: ocet balsamiczny, oliwa z oliwek, miód, sól morska, odrobina wody



Składniki na dressing łączymy na gładki sos. 
Rukolę myjemy, śliwki i kalarepę kroimy na cieniutkie plasterki, ser na małe trójkąciki. Całość mieszamy, posypujemy żurawiną i polewamy obficie sosem. Podajemy z lampką dobrego wina i świeżą bagietką.

Co sądzicie o mojej propozycji na Tydzień Francuskiej Kuchni w Lidl ?
Byliście już w sklepach? Jak wrażenia?
Ja zakochałam się w tych serach, jakość i smak jest unikatowy. 
Gorąco Wam polecam!



Bon appetit! 


3 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI