marca 09, 2023

CHRUPIĄCE GOFRY- NAJLEPSZY PRZEPIS NA KAŻDĄ GOFROWNICĘ!


Od opublikowania tego przepisu na moim koncie na Instagramie minęło już trochę czasu zebrałam od Was maaaaaasę opinii. Każda jedna wyrywa z kapci, jesteście zachwyceni tym przepisem, piszecie mi, że nigdy wcześniej nie jedliście tak dobrych gofrów, że są po pierwsze obłędnie chrupiące, po drugie mega puchate w środku po trzecie wychodzą na każdej gofrownicy!

Bardzo mnie to cieszy ;-), jeśli chodzi o gofry to muszę przyznać, że jestem w tym dobra ;-))) Ha hahaha!

Co skrywa ten przepis? A no wszystko to zasługa jednego tajemniczego składnika- jakiego?

Sprawdź najnowszy film na moim 

INSTAGRAMIE SMYK W KUCHNI BLOG.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI