kwietnia 11, 2021

Przytulna i modna sypialnia, na co warto postawić we wnętrzu?


Urządzanie i dopieszczanie wnętrz to moja wielka pasja, jakiś czas temu całkowicie zmieniliśmy naszą sypialnię, zaczęło się od wymiany łóżka i przearanżowaniu całej przestrzeni. Na co warto postawić aby nasze wnętrze było ponadczasowe i za razem modne? Wygodne, funkcjonalne i komfortowe?









NATURA - to ten element przy aranżacji przestrzeni jest kluczowy. To właśnie dzięki  naturalnym tkaninom i materiałom, sprawiamy, że nasze wnętrze jest przede wszystkim ponadczasowe, komfortowe w użytkowaniu, miłe nie tylko dla oka ale w dosłownym tego słowa znaczeniu. 
To pod czym śpimy ma istotne znaczenie, postawiłam na naturalną pościel z lnu, wiem, że taki materiał będzie służył mi długie lata, pięknie się pierze, ma też tą jedną zaletę, że dobrze wygląda pomięty, jak i uprasowany, więc nie zawsze muszę sięgać po żelazko zakładając pościel. Jest tkaniną, dzięki której nasza skóra oddycha i przepięknie też wygląda na łóżku. Taka pościel jest dekoracją samą w sobie, nie wymaga już żadnych zbędnych ozdobników. Moją pościel wybrałam w szarobeżowym kolorze, jak najbardziej naturalnym, tak aby był to kolor uspokajający zmysły. Wyciszające i przytulne wnętrze, miękkie materiały, naturalne dodatki to chyba klucz do sukcesu. 
Przepiękne pościele znajdziesz w jotex.pl polecam zwrócić uwagę na te lniane i lniano-bawełniane. 
Tylko teraz do 25 kwietnia możesz zakupić dowolne produkty z hasłem


aż z 25% rabatem (nie dotyczy już produktów w promocji).

Bardzo zależało mi na stworzeniu w sypialni dodatkowego stoliczka oprócz szafki nocnej, której blat jest już mocno wyeksponowany- zawsze znajdują się na nim jakieś dekoracje w postaci wazonów czy świec, brakowało mi trochę miejsca, gdzie będę mogła odłożyć książki, które czytam, czy też postawić kawę i owsiankę, wtedy kiedy postawię na poranny relaks w łóżku. Od dłuższego czasu marzył mi się jakiś mebel z ratanem w połączeniu z czernią, długo zastanawiałam się nad wyborem. Wiedziałam, że musi to być naturalne gięte drewno i ratan. Uważam, że ratan w połączeniu z czernią jest ponadczasowy i robi, tak niesamowity efekt, jest elegancki, klasyczny i co tu dużo pisać piękny. Taboret jest wielofunkcyjny, bo na co dzień pełni rolę stoliczka, ale kiedy przybywa do nas więcej znajomych niż mamy krzeseł przy stole okazuje się sporym wybawieniem!

Oświetlenie sypialni, najważniejsze to postawić na kilka źródeł światła, to sufitowe powinno dobrze oświetlać przestrzeń i pasować stylem do wnętrza. Ale w sypialni nie może zabraknąć nastrojowego bocznego światła, które sprawdzi się gdy chcemy poczytać książkę lub się zrelaksować. Ja postawiłam na lampę z ramieniem łamanym, dzięki czemu mogę ją ustawiać w każdej pozycji. Zależało mi na dużym efekcie dekoracyjnym dlatego postawiłam na modne wzornictwo, mocny czarny kontrastowy kolor. 
Całość uważam komponuje się świetnie, lampa sufitowa i ścienna są w tym samym stylu i kolorze, całości dopełnia czarny stołeczek. 
Wszystkie elementy współgrają ze sobą.
Jak widać każdy domownik chce tu przebywać, w szczególności ten czworonożny :-)

na zdjęciach:
poszewki lniane i poszwa Amanda dostępna w 4 wersjach kolorystycznych
stołek Koster w trzech różnych kolorach
lampa sufitowa Felicity
lampa ścienna Hattan















A Wam, jak się podoba taka aranżacja? Ja czuję się tutaj wyśmienicie.
 


5 komentarzy:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI