czerwca 10, 2020

Młoda fit kapusta z pomidorami!



Sezon na młodą kapustę uważam za otwarty już jakiś czas temu. W końcu się zebrałam i postanowiłam opublikować ten przepis na prostą i młodą kapustę z pomidorami.
Młodą kapustę przy przygotowywaniu należy zawsze dobrze sparzyć aby nie działała wzdymająco na nasz organizm. Dlatego zawsze siekamy ją drobno, zalewamy zimą wodą zagotowujemy i całą wodę wylewamy. Dodajemy nową zimną wodę i gotujemy dopiero kapustę. 
Młoda kapusta lubi trzy rzeczy: masło, koperek i pomidory.
Możesz ją przygotować na kilka sposobów najprostszy to do ugotowanej kapusty dodać kilka łyżek masła i posiekany młody koper i tyle! Poddawać z młodymi ziemniakami i sadzonym jajkiem, jeśli chcesz urozmaicić tą wersję dodaj podsmażony boczek, lub boczek i koncentrat pomidorowy.

Ja zazwyczaj robię fit kapustę tj. do ugotowanej młodej kapusty i dodaje 2 pomidory malinowe i np passatę pomidorową i gotuje aż zmiękną. Dodaje potem np. posiekany koperek jeśli mam lub gałązki młodego lubczyku. Doprawiam solą i pieprzem.
Możesz dodać 1-2 łyżki masła.
Uwielbiam!

Polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI