marca 08, 2020

Detoksykacyjne smoothie (post dr. Dąbrowskiej)





Detoks, robicie od czasu do czasu? Ja zdecydowałam się na dwudniowy detoks, na którym jemy tylko warzywa i owoce o niskim indeksie glikemicznym i pijemy wodę.
Detoks zgodny z założeniem postu dr Dąbrowskiej, ale nie ma opcji żebym przeszła na pełny post (tj 42 dni! omg!), mam zbyt niskie ciśnienie zasypiam na stojąco. Zresztą powiem Wam szczerze, że taki jeden dzień czy dwa raz na jakiś czas wydaje mi się sensownym rozwiązaniem.
Jednodniowe posty są również polecane.

Polecam bez herbaty, kawy, olejów, ziaren, mąk itd. tylko warzywa i woda, lub napary z ziół. Wcale nie jest to proste wytrzymać choćby dzień!
Ale uczucie lekkości jest niesamowite!


SMOOTHIE DETOKSYKACYJNE


- 2 garście szpianku
- 2 łodygi selera naciowego
- zioła świeże bazylia, tajska bazylia, mięta
- 1/2 kiwi lub 1/2 jabłka
- niegazowana woda

W/w zmiksuj!

Koktajl może służyć Wam jako śniadanie.




2 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI