maja 15, 2019

PIECZONY RABARBAR Z MORELAMI



Szybki i prosty pomysł na rabarbar, zazwyczaj rabarbar wykorzystuję do ciasta, ale chciałam zrobić rabarbar w wersji fit, bez tłuszczu i cukru. Połączyłam go ze słodkimi morelami i syropem klonowym. Upiekłam w piekarniku, przepięknie się skarmelizował i nabrał obłędnego koloru i smaku. 

Tak przygotowane owoce mogą być same pysznym deserem, ale stanowią wyśmienity dodatek do np. owsianek, jaglanek, naleśników, gofrów czy wszelakich deserów. 
Jeszcze ciepłe podane do lodów są znakomite.


SKŁADNIKI:

- 3 laski rabarbaru
- 10 moreli lub brzoskwiń
- 4 - 6 łyżek syropu klonowego
- zdrowa posypka (u mnie siemię lniane, sproszkowana żurawina, pestki dyni, kardamon, płatki róży - kupicie w każdej herbaciarni)


Całość piekłam 35 minut w temp 170 stopni C.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI