kwietnia 09, 2016

Detoks owocowy! DZIKA RÓŻA!



DETOKS OWOCOWY!

Dzisiaj drodzy Czytelnicy, zapraszam na kolejny wpis z serii detoks z produktami PREMIUM ROSA. Sok 100% z dzikiej róży, to dopiero petarda! W buteleczce soku DZIKA RÓŻA znajduje się aż 1125 mg naturalnej witaminy C!  Oczywiście naturalna witamina C to jak dla mnie jedyny słuszny sposób na dostarczenie tej witaminy do organizmu, jest zdecydowanie bardziej skuteczna i lepiej przyswajalna przez nasze organizmy niż ta syntetyczna w tabletce. Jeśli chcecie wzmocnić organizm, lub właśnie razem ze mną jesteście na detoksie owocowym, to szczerze polecam Wam te produkty nie tylko jako blogger ale jako wykształcony specjalista ds. żywności. Uwielbiam wszystko to co naturalne, jestem maniakiem czytania etykiem, zresztą 10 lat nauki i żywieniu i odżywianiu zrobiło swoje i chyba już się to u mnie nie zmieni. I dobrze! Lubię tę część siebie ;-), bo pamiętajmy o jeden zasadniczej zasadzie jesteśmy tym co jemy. Ale się rozgadałam, a raczej rozpisałam hehehe. 
Dzisiaj szybki i bardzo prosty a mega bogate w antyoksydanty smoothie owocowe na bazie soku Dzika Róża.





SKŁADNIKI:

- sok Premium Rosa DZIKA RÓŻA 100%
- 1/2 szklanki mrożonych wiejskich truskawek
- 1 pomarańcz sycylijski (czerwony)
- 3 listki melisy

Wszytko zmiksuj na kremowy płyn. Gotowe!

Smacznego!



Zapraszam Was na Fanpage Smykwkuchni i Insta #smykwkuchni!

Buziaki!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI