lutego 27, 2016

No to po szklaneczce...ZDROWIA! ;-)





Ale pyszności! I znowu zdrowo! I znowu kolorowo!
Kupiłam olbrzymią papaję, leżała w koszyku dwa dni, dojrzewała, a ja tak sobie przez te dwa dni myślałam co z niej zrobię. Nie chciałam absolutnie stracić zawartych w niej składników odżywczych i antyoksydantów, więc smażenie czy pieczenie odpadało. Chciałam, żeby deser który przygotuje był zdrowy i odżywczy. I tak powstał deser o smaku papai i banana, bez cukru, z dodatkiem nasion chia.
O ich właściwościach wspominałam już Wam nie raz. Te małe ziarenka mają w sobie tyle prozdrowotnych składników, ale też mają jedną bardzo użyteczną cechę, po namoczeniu "puchną", tj. potrafią nam zagęścić każdą ilość płynu, a dodatkowo pozostają miło chrupiące. Polecam Wam kochani, dla zdrowia i dla smaku!





SKŁADNIKI:

- 1/2 świeżej papai
- 1 banan
- 4 łyżki płaskie ziarenek chia
- 70 ml wody kokosowej
- do dekoracji: kostka z papai, plastry kiwi

Wodę kokosową, papaję i banana, zmiksuj mikserem na gładką masę. Dodaj nasionka chia.
Przelej do szklanek włóż na 4 godziny do lodówki.
Następnie udekoruj świeżymi owocami!

Prościzna!

A taaaakie dobre ;-))))





Ktoś chętny?

;-))))

Ziarenka można kupić np. w tym sklepie: http://sklepagnex.pl/



SMACZNEGO!!!!

BUZIAKI!

ps. do zobaczenia na insta! Cmok!




Superfood w Twojej kuchni

3 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI