stycznia 19, 2015

Żeberka z ketchupem!




Dzisiaj kalorycznie! Upsss! (potem możesz pobiegać lub iść na długi spacer i będzie OK! ;-) )

Żeberka przygotowuje zazwyczaj dla mojego męża, mam taki własnie przepis, który jest bardzo prosty, a żeberka wychodzą boskie. Nie będę się zbędnie rozpisywać. Zróbcie a nie po żałujecie!



SKŁADNIKI:

- 1 długi pasek żeberek wieprzowych
- 2 łyżki miodu
- 1 łyżka przyprawy do żeberek
- 150 ml ketchupu np. Kotlin, Włocławek lub Pudliszki (inne się nie nadają)
- 3 łyżki oleju rzepakowego
- chili suszone
- 1 łyżeczka octu winnego

Żeberka marynujemy co najmniej 5 godzin w lodówce (najlepiej zrobić rano, a potem w porze obiadowej tylko do pieca i gotowe ;-) ).


Pieczemy przez 50- 60 minut, w temp. 200 stopni C.








P.S.Niestety nie mam zdjęć po upieczeniu padła mi bateria.... musicie wybaczyć tym razem!


Buuuuuuuuziaki!

Pięknego Dnia!


1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI