września 25, 2014

Zupa-krem z dyni i awokado podana z grzankami!








Przepyszne, sycące i mega zdrowe!

Uwielbiam zupy- krem, a krem z dyni po prostu ubóstwiam! Wrzesień i początek jesieni kojarzy mi się chyba najbardziej z jabłkami i pomarańczowymi dyniami! Te wielkie kule przypominają mi zachodzące słońce, taki schyłek lata, a początek pięknej złotej jesieni ;-)
Dynię można przygotowywać na niezliczoną ilość sposobów!
Jeden z nich bardzo proszę!
;-)

Krem z dyni i awokado:

- 1/2 dyni hokkaido
- 1 awokado
- 1 ząbek czosnku
- świeża bazylia
- bagietka pszenna
- oliwa z oliwek
- świeży pieprz kolorowy
- 250-350 ml wody 
- świeży imbir

Dynię kroimy na półksiężyce, układamy na blaszce i pieczemy w piekarniku 30 minut. Po tym czasie oddzielamy miąższ od skórki. W garnku na oliwie z oliwek podsmaż czosnek i imbir, dodaj upieczona dynię, zalej wodą i gotuj około 20 minut. Zdejmij z ognia dodaj pokrojone awokado i przyprawy, za pomocą blendera zmiksuj na gładką masę. Zagotuj i dopraw. 

Bagietkę kroimy w kosteczkę i na suchej patelni rumienimy, pod sam koniec skrop oliwą z oliwek udekoruj bazylią!



SMACZNEGO!



Zapraszam na mój profil na Facebooka SmykWKuchni tam możesz mnie lepiej poznać ;-)

Pięknego dnia!




2 komentarze:

  1. Wygląda to naprawdę przepysznie! A ja siedzę głodna i tylko przeglądam te przeróżne przepisy haha ;) Trzeba w końcu wziąć się za robotę i też coś upichcić!

    OdpowiedzUsuń
  2. krem z dyni w takiej wersji chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI