lutego 11, 2018

Pączki gniazdka w czekoladzie!



Przepis na pączki gniazdka z ciasta parzonego, przypadł Wam do gustu. Zrobiliście go tak wiele razy! Dostałam od Was ogrom zdjęć, za co bardzo dziękuję.
Pączki zrobiłam ponownie tyle, że w innej wersji, do ciasta dodałam 1/2 łyżeczki cynamonu, a gotowe pączki oblałam polewą czekoladową.
No i muszę Wam powiedzieć, że to jest mega hit!
Kaloryczne na maxa! Ale w smaku petarda!






Przepis na pączki znajdziesz TUTAJ, dodaj do ciasta tylko 1/2 łyżeczki cynamonu.
POLEWA CZEKOALDOWA:
- 1 cała czekolada gorzka
- 1/3 czekoaldy mlecznej
- 1/4 szklanki mleka lub smietnaki
Czekoladę połam na kawałki, umieść wraz z mlekiem, w kubku, wstaw do mikrofali na 1 minutę, aby się rozpuściła. Wymieszaj na gładką masę, polej obficie pączki, posyp np. cukrem brązowym lub płatkami czekoladowymi.
Smacznego!




2 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI