listopada 29, 2017

ULUBIEŃCY OD NATURAL MOJO




Moje ulubione produkty Natural Mojo

Dzisiaj chciałam Wam troszkę opowiedzieć o produktach marki Natural Mojo, które na pewno zdążyliście już zauważyć w mediach społecznościowych. Produkty odkryłam kilka miesięcy temu. Na początku kupiłam dwa produkty: Pure Detox i True Beauty

PURE DETOX - jest to 28 dniowa kuracja, która ma na celu oczyszczenie naszego organizmu z toksyn, produkt jest wegański, zawiera w sobie 8 składników, m.in. sproszkowanego karczocha, imbir, mniszka lekarskiego, nasiona babki płesznik czy znaną chyba już każdemu spirulinę.
Produkt pobudzi wasz układ trawienny, najlepiej pić napój codziennie wieczorem.

TRUE BEAUTY- około miesięczna kuracja, wzmacniająca naszą skórę, włosy i paznokcie. W składzie znajdziecie: jagody goi, pędy bambusa czy granat.





Produkt, który możecie stosować oczywiście za raz po treningu to białko FIT VANILLA, teraz również w wersji dla Vegan.
Dla mnie najważniejsze jest to, że ten produkt jest po prostu smaczny. Bo niestety na rynku są produkty, które po prostu nie są smaczne, mają taki techniczny posmak, i zawsze musiałam je pić na raz. A ten produkt jest przepyszny, smakuje jak najlepszy szejk!
Polecam!





Produkt, w którym zakochałam się całkowicie to owocowe herbatki Natural Mojo. Pachną obłędnie, każdy składnik gołym okiem jest widoczny w opakowaniu. Smakują obłędnie.

BEAUTEA


To mieszanka: jabłko, papaja, trawa cytrynowa, jeżyna, malina, mięta, zielona herbata, imbir czy figa, i nadające piękny zapach płatki róży.
Jest przepyszna! Polecam Wam ją gorąco.

Wszystkie produkty możecie zakupić z rabatem 

SMYK25 


-25% zniżki





 CARB BLOCKER

Opakowanie zawiera 90 kapsułek, których zadaniem jest ograniczenie wchłaniania węglowodanów.
Spożywamy dwie kapsułki prze głównymi posiłkami np. obiadem czy kolacją. Około kwadrans przed posiłkiem popijamy sporą ilością wody.
Jak to działa: główny składnik tych kapsułek, to wyciąg z glonów brunatnicy (ID-alG ™) o wysokiej zawartości polifenoli (antyoksydantów), minerałów i mikroelementów.





 FIT CAPPUCINO

To mieszanka białka i super foods. Wystarczy, zamienić jeden posiłek na szejk w ciągu dnia.
Skład szejka jest zgodny z rozporządzeniem UE 432/2012

Szejka przygotowujemy w następujący sposób:
 5 łyżeczek produktu mieszamy wraz z 250 ml mleka 1,5% tłuszczu, łyżka oleju mieszamy w szejkerze lub szklance i gotowe. Możemy zastąpić max 2 posiłki w ciągu dnia.






PRODUKTY NATURAL MOJO ZNAJDZIECIE:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI