lutego 25, 2016

JAGLANKA z olejem kokosowym i...



Lubicie jaglaną?
Teraz ta kasza stała się bardzo modna i trafia na stoły znacznie częściej niż kiedyś. Ja jaglaną bardzo lubię, ale nie kupuję tej w torebkach, która smakuje jak kuskus. Najlepsza jest ta którą gotuje się na sypko. Dzisiejsza propozycja nadaje się an śniadanie jak i na obiad. Dla mnie był to mój lunchbox do pracy. Fajne energetyczne danie, które nie zamula, nie ciąży na żołądku, wręcz przeciwnie ma w sobie mnóstwo "zdrowia". Olej kokosowy, o właściwościach, którego nie będę się rozpisywać, bo jest dobry prawie na wszystko, sok z pomarańczy, odżywczy banan i oczywiście odkwaszająca organizm kasza jaglana.

Zapraszam!





SKŁADNIKI:

- 1 szklanka/ porcja ugotowanej na sypko kaszy jaglanej (gotujemy według instrukcji na opakowaniu)
- sok z 1 pomarańczy
- 1 banan
- łyżka płaska oleju kokosowego
- ziarenka z laski wanilii

Na patelni rozpuść olej, pokrojonego w grube plastry banana smaż deliaktnie, obracając po 1,5 z każdej strony, dodaj ziarenka wanilii i sok z pomarańczy. Całość zagotuj. Zalej ugotowaną kaszę jaglaną.
Gotowe!

Prościzna, jak zawsze! ;-P

Inne zdrowe składniki znajdziecie www.sklepagnex.pl


Buźka!




Zapraszam na mój instagram #smykwkuchni
Możecie tam mnie poznać troszkę bliżej!

Pa!

PRZEPIS ZGŁOSZONY DO AKCJI:


Superfood w Twojej kuchni

1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI