września 17, 2015

Placuszki kokosowe z sosem malinowym








Przepyszne śniadanie Fit!

Piękne i cudowne w smaku kokosowe placuszki podane z gorącym sosem malinowym.
Czy jest sens pisać coś więcej? ;-)))

Zapraszam!





SKŁADNIKI:

- 2 kokosy
- 2 białka
- 2 żółtka
- 2 łyżki mąki owsianej
- 1 łyżka mąka pszennej
- 100 ml mleka kokosowego
- słodzik

Kokosy obieramy ze skorupy. Dodajemy mleko kokosowe i miksujemy blenderem o dużej mocy na gładką masę. Dodajemy mąkę, żółtko i słodzik.
Białka ubij na sztywno i dodaj do masy. Całość mieszamy.
Smażymy na patelni teflonowej bardzo dobrej jakości, na jak najmniejszej ilości klarowanego masła.

Placuszki przełożyłam ulubionym dżemem dyniowy, ale ten krok można pominąć. Polałam gorącym sosem malinowym.



SOS MALINOWY:

- 150 g malin
- 70 ml wody
- słodzik

Maliny wymieszaj z wodą za pomocą widelca, rozgnieć maliny. Zagotuj sos i gorącym polej placuszki



 SMACZNEGO!

ZAPRASZAM NA FANPAGE SMYKWKUCHNI NA FACEBOOKU I INSTAGRAMA SMYK_W_KUCHNI






8 komentarzy:

  1. smakowite. mam pytanie - w skłądnikach 2 kokosy i 100ml mleka kokosowego - czy chodzi o to, że te 100ml to ilość wody z dwóch kokosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzylam mleka kokosowego z puszki. Bo woda z kokosa mi nie smakuje 😀

      Usuń
  2. Kokos i maliny to z pewnością genialne połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w niebie! <3
    zapraszam do mnie: http://rategazelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne placuszki, idealny obiad na słodko :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI