marca 31, 2023

Obiad wielkanocny: Roladki schabowe nadziewane szpinakiem, podane na kremie z zielonego groszku z buraczkowymi kluseczkami!

obiad na wielkanoc

To danie jest rewelacyjne, niestety nie mam żadnych lepszych zdjęć, które mogłyby oddać jego cały urok i walory smakowe, ale na przygotowanie reelsa na Instagram miałam zaledwie 25 minut, więc nagrałam dla Ciebie film krok po kroku, jak przygotować to przepyszne danie, ale zdjęcie już tylko zdążyłam zrobić telefonem.
Całe danie komponuje się fenomenalnie. 
Mamy tutaj mięciutki schab z nadzieniem z prawdziwego świeżego szpinaku z serkiem chrzanowym, który super wpisuje się w smaki Wielkanocy.
Mamy obłędny lekki i odświeżający sos z zielonego groszku i kluseczki buraczkowe, które robi się w kilka minut, za pomocą blendera lub malaksera.

Zostawiam Ci link do przepisu:

Schabowe roladki nadziewane szpinakiem, podane na sosie z zielonego groszku i kluseczkami buraczkowymi.


roaldki ze schabu


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI