stycznia 07, 2023

Sernik kajmakowy na ciasteczkowym spodzie! Idealny!

sernik

Przepyszny i prosty sernik kajmakowy na ciasteczkowym spodzie.

Ten sernik koniecznie musicie zrobić jeśli lubicie serniki idealnie wypieczone, proste jak stół, kruchy aromatyczny korzenny spód, słodki kajmakowy kremowy środek i odrobina czystej rozpusty na wierzch w postaci kajmaku.

Przepis na sernik znajdziesz w filmie krok po kroku na moim Instagramie 

Nie musisz mieć konta by obejrzeć film!

Postanowiłam, że w tym roku większość przepisów będę publikować w tej formie, z jednego powodu- dość mam kopiowania mojej pracy! Od 2 lat notorycznie są kopiowane treści z ojego bloga, kradzione przepisy i potem podpisywanie, że są "swoje".
Postanowiłam z tym walczyć, to moja metoda.

Co więcej, myślę, że dla większości z Was oglądanie filmu, gdzie widzicie krok po kroku, co robię, widzicie konsystencje i etapy, są dużo bardziej przydatne niż moje teksty tu na blogu.
Dajcie znać czy taka forma Wam odpowiada!


sernik


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI