lipca 23, 2022

PIEROGI Z WIŚNIAMI I JAGODAMI! PYSZNY OBIAD NA UPAŁY!


Polskie pierogi nie bez powodu zawojowały świat, z czym my Polacy ich nie robimy? Smak mojego dzieciństwa to pierogi z jagodami, pierogi z serem na słodko i właśnie pierogi z wiśniami! 

Przepisem na pierogi z jagodami, dzieliłam się z Tobą ostatnio, te wykonujemy dokładnie tak samo, zmieniamy tylko nadzienie. 

Wiśnie dryluję i układam na sitku, pod spód podstawiam talerzyk, sok, który spłynie będzie idealny do polania gotowych pierogów.


PIEROGI Z WIŚNIAMI

Wiśnie około 2 duże kubki, łącze z 1/2 kubka świeżych jagód, dodaje 5 łyżek cukru trzcinowego, 3 szczypty cynamonu, 2 łyżki skrobi ziemniaczanej, całość mieszam i mam nadzienie gotowe.

Ciasto na pierogi znajdziesz we wpisie PIEROGI Z JAGODAMI

Pierogi gotuję od wypłynięcia 3- 4 minuty na malutkim ogniu, w osolonym jak na makaron wrzątku.

Wyławiam łyżką cedzakową, polewam śmietaną/ jogurtem/ kefirem lub stopionym masłem, posypuje cukrem. 



PIEROGI


 

1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI