listopada 19, 2021

PREZENTOWNIK! 10 POMYSŁÓW NA PREZENT DO KUCHNI!



Na blogu Allegro czeka na Was przygotowany przeze mnie prezentownik świąteczny.
Znajdziecie w nim 10 najlepszych rzeczy do kuchni z mojego ponad 10 letniego doświadczenia. 

Są to produkty, które służą mi w kuchni od kilku lat, na każdą kieszeń i dla każdego, zostawiam Wam fotografie w postaci zajawki!

Całą resztę wraz z przepisami na te pyszności znajdziecie na stronie  Allegro.













Znasz osobę, która nie lubi pancakes?

Przepis na te cuda i link do patelni znajdziesz na blogu Allegro.






















 Zima to oczywiście czas wypiekania pierników!
To czas, w którym absolutnie każdy, kto kocha kulinaria, szuka tej jednej jedynej najpiękniejszej foremki do wypieków i ja taką znalazłam!

Przepis na pierniki i foremkę znajdziesz na stronie Allegro Inspiruje  w artykule, który dla Ciebie przygotowałam. 





















Maszynka do makaronu- bo kto nie kocha włoskiej kuchni?
  Maszynkę do makronu kupisz na Allegro.pl





JAK PRZYGOTOWAĆ PRAWDZIWY WŁOSKI MAKARON? wszystkie informacje znajdziesz na stronie Allegro Inspruje.
























Kieliszki do nalewki - idealne dla bliskiego, który może właśnie sam w domu robi nalewki? Kieliszki do białego lub czerwonego wina znajdziesz na Allegro.pl.














#allegroinspiruje #allegro #allegropl #allegromoda #trendyallegro

Wpis we współpracy z Allegro.pl

1 komentarz:

  1. Dziękuje Karola za pomysł. Właśnie nabyłam patelnie do pancakes dzięki Tobie ;) Monika

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI