sierpnia 31, 2020

CHLEB OLIWNY Z OLIWKAMI I ROZMARYNEM!


Przepyszny chleb oliwny z oliwkami i rozmarynem, cudownie smakuje i pachnie. Ma przepiękny miąższ wypełniony oliwkami, smakiem oliwy i rozmarynu.

Chleb wypiekam zazwyczaj na kamieniu szamotowym, przy wypieku domowego chleba największe znaczenie ma technika powstawania i prowadzenia ciasta, jak i sam sposób wypieku chleba. Jeśli próbowałeś nie raz wypiekać w domu chleb, ale na skórce łamałeś zęby, a smakiem przypinał ciasto drożdżowe a nie chleb to musisz koniecznie nadrobić teorie o wypieku chleba i prkatykę.

Wydałam już dwa e-booki o wypieku chleba, jeden e-book Domowe Wypiekanie to przepisy na trudniejsze chleby na zakwasie, ale również kilka przepisów na chleby z keksówki i kilka najlepszych słodkich wypieków. E-book Domowe Pieczywo to chleby na zakwasie i na drożdżach zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych piekarzy.

Bez wiedzy i doświadczenia będzie Ci ciężko nauczyć się wypiekać w domu chleby, ja chleby wypiekam od 2007 roku, od 4 lat nie kupiłam żadnego pieczywa w sklepie bo to domowe nie ma sobie równych.

Polecam Ci moje elektroniczne książki o wypieku chleba, bułek, chałki czy prawdziwych francuskich bagietek!








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI