lipca 04, 2020

Rogaliki o smaku lemon curd! Domowe pieczywo!



Domowe przepyszne rogaliki drożdżowe o smaku lemon curd. Jestem bardzo dumna z tego przepisu! Przepis na rogaliki drożdżowe powstawał dość długo w mojej głowie, pewnego wieczoru wpadłam na pomysł, który następnego dnia wcieliłam w życie. Wyszło mistrzostwo świata! Przepyszne puszyste rogaliki, pachną tak cudownie i tak również smakują.
Wnętrze rogaliki smakuje, jak mój ulubiony krem lemon curd, dodatkowo rogaliki są skąpane w lukrze i posypane płatkami lub słupkami migdałowymi!

Domowe wypieki to coś co kocham. Przepis na te rogaliki znajdziesz w moim najnowszym e-booku pt. "Domowe Pieczywo" teraz do 16 lipca możesz go zakupić w moim sklepie w promocyjnej cenie 19,99zł!



Więcej o e-booku przeczytasz w poście DOMOWE PIECZYWO
POLECAM




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI