lipca 23, 2020

Marmurowy stół w jadalni!


Mamy nowy wymarzony marmurowy stół! O stole z blatem z marmuru marzyłam chyba od zawsze, jak wiecie, mój Krzysiek zawodowo zajmuje się kamieniem od lat i kamień naturalny towarzyszy nam ciągle. Niestety z powodu małego metrażu mieszkania nie możemy sobie pozwolić na kominek, ani na jego atrapę, więc ten stół marmurowy był takim moim realnym marzeniem.

Zastanawiałam się długo jednak nad jego praktycznością, w domu mam już stolik marmurowy z włoskiego marmuru carrara bianco i po kilku latach używania wiem, że nawet plamy z kawy czy jagód nie są problemem, wszytko można doczyścić. 
Mam też tace z tego samego kamienia, jedną wielka 50x 50cm drugą małą okrągłą i też sprawują mi się doskonale. Dlatego po swoich doświadczeniach postanowiłam, że w końcu przyszedł moment i będziemy mieć stół z marmurowym blatem.




Poszukiwania były dość długie, bo wymarzyłam sobie stół okrągły ale o blacie minimum 100 cm i najlepiej na nodze z szczotkowanego ala złota w kolorze mosiądzu.

Na ten jeden, wymarzony stół, udało mi się w końcu trafić i znalazłam go na stronie, na której zwykle zamawiam talerze i kubeczki do fotografii kulinarnej https://www.sfmeble.pl/ , ale nie tylko bo również kupowałam tutaj wiele dodatków do domu. 

Asortyment sklepu jest bardzo bogaty i różnorodny, a meble, które można tutaj znaleźć są faktycznie inne od tego co wszędzie dookoła. 

Jak zobaczyłam ten stół, to już wiedziałam, że to ten jedyny. Pewnie znacie to uczucie kiedy widzicie coś i wiecie, że to właśnie to- ten jeden jedyny model! 

Stół zamówiliśmy i czekałam z niecierpliwością aż przyjdzie ;-)



Przede wszystkim muszę Wam powiedzieć, że to był najlepiej zabezpieczony stół i blat, jaki dostaliśmy, przyjechał do nas w takiej wielkiej drewnianej zbitej skrzyni! Szok!
Panowie wnieśli do domu a nam zostało tylko rozbicie skrzyni i dokręcenie podstawy.
Sam montaż jest bardzo prosty.

Stół ma przepiękną nogę z mosiądzu i śliczny marmurowy blat, z charakterystycznym użyleniem. Marmurowy stół nadaje niesamowitej elegancji wnętrzu i takiej harmonii.

W naszym mieszkaniu dużo się zmieniło bo i pojawiła się wyspa kuchenna i pojawił się nowy stół, muszę Wam powiedzieć, że teraz jak tu wchodzę to jakby do nowego mieszkania. To niesamowite, jak bardzo zmieniło się to wnętrze!

Kocham to nasze mieszkanie jeszcze bardziej teraz. Przed nami jeszcze trochę pracy i jeszcze trochę zmian, ale te możecie śledzić na naszym Instagramie.

O samej wyspie planuje zrobić dla Was osobny post w sierpniu, ale wiem ile przy nim będzie pracy, więc dzisiaj tylko o niej wspominam.

Stół jaki mamy znajdziecie tutaj:
  STÓŁ MARMUROWY co ważne jest on też w wersji stolika kawowego!

Nasz stół marmurowy ma średnicę 105 cm.

do 26 lipca tj. do niedzieli macie na hasło

KAROLA22

- 22% 

na zakupy w sklepie https://www.sfmeble.pl/



Polecam koniecznie odwiedzić stronę sklepu bo znajdziecie tam wiele perełek!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI