lipca 10, 2020

Fougasse najlepszy przepis!


Fougasse to rodzaj francuskiego pieczywa przypominający liść monstery. Kiedyś już przygotowywałam podobne wypieki bazując na przepisie z gazety, ale niestety pieczywo zsychało się w przeciągu pół dnia. 
Postanowiłam od podstaw opracować swój własny przepis na domowe francuskie pieczywo - fougasse.

Są przecudowne, puszyste, mięciutkie i mają niesamowity smak!

To rodzaj pieczywa, które każdy z Was na pewno pokocha.
Sprawdzają się super dla dzieciaków, jak i do maczania w oliwie z oliwek i balsamico, do wina idealne.

Bardzo lubimy te bułeczki i nie wyobrażam sobie ich nie robić!

Polecam każdej osobie, która lubi domowe wypieki!


Przepis na fougasse znajdziesz w mojej najnowszej książce elektronicznej
 tj. e-book pt. "Domowe Pieczywo"

Ten e-book to zbiór wiedzy o wypieku domowego chleba, który wypiekam w moim domu od 2007 roku ;-) przez te lata nabrałam dużo doświadczenia.
Polecam każdej jednej osobie!







2 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI