sierpnia 01, 2017

NADZIEWANE CUKINIE


NADZIEWANE CUKINIE


Dzisiaj dzielę się z Wami, pomysłem na szybkie nadziewane cukinie. Nie wiem, jak Wy ale ja uwielbiam cukinie, chyba w każdej postaci. Nadziewana cukinia, to też u mnie zawsze taki obiad, typu nie mam nic w lodówce, nie chce mi się gotować itp. Zerknijcie, jak zrobiłam ten obiad, a być może się zainspirujecie.





SKŁADNIKI:

 - 1 duża cukinia, lub dwie małe
- 1 paczka mrożonego szpinaku
- 2-3 ząbki czosnku
- 100 g komosy ryżowej białej
- po 1 jajku na połówkę cukinii
- 1 szalotka
- chili
- 2 jajka
- 2-3 łyżki serka śmietankowego
- 3-4 łyżki masła

dodatkowo:
posiekane migdały do posypania

Na maśle podsmaż czosnek i posiekaną szalotkę, dodaj szpinak i serek śmietankowy, dopraw całość solą i pieprzem. Dodaj ugotowaną komosę ryżową i 2 jajka, całość wymieszaj.
Wydryluj cukinię, nadziej masą szpinakową, zrób wgłębienie i wbij jajko.
Na wysmarowaną masłem formę, ułóż cukinie i zapiekaj przez 35- 45 minut w temp. 180 stopni C.
Całość możesz oprószyć też serem np. mozzarellą, 10 minut przed wyjęciem z piekarnika.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI