kwietnia 22, 2017

Słodkie sekrety czyli bezglutenowe, roślinne historie pisane lukrem - WERONIKA MADEJSKA






SŁODKIE SEKRETY CZYLI BEZGLUTENOWE, ROŚLINNE HISTORIE PISANE LUKREM
AUT. WERONIKA MADEJSKA

Książka, która w bardzo prosty i przyjemny sposób ukazuje jak można poradzić sobie w kuchni bez glutenu. Autorka w wieku 12 lat musiała przejść na dietę bezglutenową. Jestem sama zaskoczona jak wiele przepisów można wykonać pomijając mąki z glutenem. 
W książce znajdziecie podstawowe informacje o sprzęcie kuchennym, podstawy w kuchni bezglutenowej tj. jak:
- jak przygotować domowe masło orzechowe,
- jaką mąkę warto mieć zawsze w domu,
- co to jest aquafaba,
- czy istnieje domowy jogurt roślinny

Znajdziecie przepisy na domowe mleko kokosowe, jaglane czy migdałowe. 
Przepis który mi się spodobał to daktylowy karmel, taki prosty i smaczny!

Dowiecie się, które mąki są bez glutenu, autorka dzieli się z czytelnikami przepisami na bezy, naleśniki, biszkopt, ciasto kruche i wiele innych podstawowych przepisów.
Książka została podzielona na pory roku i w ten sposób autorka przedstawia swoje przepisy.
Ja też jestem ogromnym fanem sezonowości w kuchni, więc ten układ bardzo mi się podoba.
Przepisy są podane w bardzo jasny i prosty sposób, a klimatyczne zdjęcia oddają charakter dania.





Książka jest wydana w grubej solidnej oprawie, nakładem wydawnictwa Helion.

Polecam tą książkę każdej osobie, która chciałaby móc wykonywać bezglutenowe wypieki czy desery.
Dla mnie to godna uwagi pozycja!

Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI