czerwca 23, 2016

Moi faworyci kuchenni

Cześć Kochani, jak pewnie spora część z Was, która jest ze mną też na instagramie, wie że jestem miłośnikiem określonego stylu wnętrz, a przede wszystkim kuchni. Od 1,5 roku zbieram się żeby zrobić w końcu wpis na temat mojej kuchni, o którą często pytacie, ale zawsze jakoś nie mam czasu, żeby się tym zająć. Ale jest to moim celem hheheh. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami swoimi marzeniami i pokazać kilka fajnych gadżetów kuchennych, które myślę, nie jedna z nas chciałaby mieć. Niestety niektóre tak bardzo odstraszają ceną, że pewnie nie będą nigdy w moim zasięgu, bo należę do tych, raczej rozsądnych kobitek i wydatek ponad 2000 zł na robot kuchenny według mnie mija się z moimi potrzebami, ale...ale no właśnie! Jak coś jest tak piękne i zakochamy się w tym po uszy....achhh, popatrzcie sami co mi się podoba i o czym będę sobie marzyć ;-))))
Dorzucam kilka fotografii przepięknych kuchni, w których mogłabym od razu zacząć urzędować hehehe




źródło: klik




Lodówki:

Faworyt marka Smeg





źródło:
klik







źródło: klik


źródło: klik




źródło: klik



źródło: klik

Ale nie tylko smeg....



źródło: klik


Lampy w pastelowych kolorach:



Źródło: klik

Wszystkim znany kiciuś, moje kilkuletnie marzenie!



źródło: klik






Ekspresy do kawy:



źródło: klik


źródło: klik


źródło: klik



źródło: klik


TOSTERY:



źródło: klik



źródło: klik


źródło:klik


źródło: klik


Mam nadzieję, ze udało mi się Was zainspirować. Wnętrza z takimi dodatkami mają duszę, to zupełnie inna bajka niż gładka płaska płyta mdf z połyskiem czy bez, biała albo czarna.
Co sądzicie o takich dodatkach? Podobają się Wam?


To kilka zdjęć kuchni w takich klimatach, tak na koniec:



źródło: klik



źródło: klik



źródło: klik



źródło: klik


źródło: klik






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI