listopada 28, 2014

Caramel cheesecake!




Są tu jacyś miłośnicy serników? Serników kremowych i rozpływających się w ustach, dodam jeszcze tylko, że z karmelem ;-)))

Omonomonnn!!!

;-)

*no dobra dzisiaj dieta nie działa ;-D




Sernik ten powstał całkiem przypadkiem, ostatnim czasem nie mam na nic kompletnie czasu (dlaczego dowiecie się pewnie niedługo ;-)), ciasto robiłam dla mojego K. z okazji jego urodzin (wiem , wiem powinien być tort). Na przygotowanie ciasta po 12 godzinach pracy nie miałam zbyt dużo siły i energii, sernik zrobiłam w 15 minut. Smak boski, mega kremowy, bardzo karmelowy z nutą kakaową. Boski, a że nie trzeba się zbyt napracować, to jeszcze lepiej! A co!







SKŁADNIKI:

-1 kg sera w wiadereczku
- 1 cukier waniliowy
- 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
- 1 puszka mała masy krówkowej o smaku karmelu (zostaw 2 łyżki na wierzch sernika)
- 3 łyżki kakao
- 4 jajka
- 2 łyżki mąki ryżowej
- 1 łyżka brązowego cukru

Wykonanie:
- żółtka oddziel od białek
- do żółtek dodaj w/w składniki i zmiksuj blenderem na gładką masę, co najmniej przez 7 minut
- białka ubij na sztywno z dodatkiem szczypty soli
- Pianę z białek delikatnie łyżką wymieszaj z sernikiem, tak aby jak najwięcej go napowietrzyć
- masę wylej do dużej tortownicy wyłożonej papierem
- wstaw do nagrzanego pieca na 200 stopni C, pieczemy 50-60 minut (jeżeli masz piekarnik z termoobiegiem to 180 stopni C)
- po upieczeniu  i wystudzeniu posmaruj karmelem


Gotowe!

Idealny dla wszystkich łasuchów!






Bon Appetit!

2 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI