marca 11, 2014

Fusion w kolorach #omnomnom FUSILLI Z TRUSKAWKAMI I BIAŁYM BAKŁAŻANEM niczym ulotne marzenie...


Kochani czytelnicy z ogromną radością przystąpiłam do konkursu organizowanego na Durszlak.pl - Fusion w kolorach #omnomnom. Po otrzymaniu paczki, z wielką ciekawością zajrzałam do środka. Pudełko rozbłysło intensywnymi kolorami opakowań z makaronem z mąki durum m.in. fusilli, penne, farfalle i spaghetti, ku mojej wielkiej radości, bo czy jest ktoś, kto nie lubi dobrego makaronu? 
Przepis na pastę, ma być pomysłem z kuchni fusion, jak dla mnie -bomba!
Inspiracją do przygotowania dania, było- soczyście zielone opakowanie makaronu Omnomnom, postanowiłam, że moje danie musi tętnić kolorami! Zapraszam!

Do przygotowania FUSILLI Z TRUSKAWKAMI I BIAŁYM BAKŁAŻANEM potrzebujemy:

- makaron Omnomnom - fusilli
- opakowanie truskawek (250g)
- ząbek polskiego czosnku
- 1/2 pęczka świeżej natki pietruszki
- białego bakłażana
- najwyższej jakości oliwę z oliwek







Przygotowanie:

Makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu 11 minut. Na rozgrzaną patelnię wlewamy oliwę z oliwek około 3 łyżki. Bakłażana kroimy na bardzo cienkie podłużne paski, układamy na talerzu solimy, po 5 minutach, smażymy na patelni, z posiekanym bardzo drobno czosnkiem. Bakłażan ma być miękki, nie może być "rozgotowany, przesmażony", dodajemy plasterki truskawek, podsmażamy około 2 minut. Mieszamy bardzo delikatnie, tak aby nie uszkodzić plasterków bakłażana i truskawki. Dodajemy ugotowany makaron i posiekaną natkę pietruszki. Wszytko delikatnie łączymy. Podajemy przyozdobione natką pietruszki, eksponując plasterki truskawek i plasterki bakłażana.




Kochani danie jest, jak to ujęłam w tytule posta "niczym ulotne marzenie", wyśmienite, subtelne i wyrafinowane. Niesamowite połączenie smaków i aromatów. Od dzisiaj jest to mój ukochany przepis na makaron. 
Nie bójcie się łączyć smaków, które z pozoru do siebie nie pasują. Po przygotowaniu tej potrawy przekonacie się jak może smakować kuchnia. ;-)


Pozdrawiam cieplutko i zachęcam do wspólnej zabawy!



Fusion  w kolorach #omnomnom


1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI