października 26, 2021

Pyszne gofry z gruszkami w sosie hibiskusowym z orzechami laskowymi.



Gofry w zdrowym wydaniu, te gofry są bardzo proste do zrobienia, chrupiące i aromatyczne, polecam!

PRZEPIS:

- 100 g zmielonych płatków owsianych

- 2 x kubeczek jogurtu naturalnego 

- 130 g mąki pszennej

- 1 jajko

- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia


W/w zmiksuj na gładki krem i smaż na gofrownicy.


Gofry podałam z obłędnymi gruszkami w sosie z hibiskusem.

Obierz 4 gruszki, na patelnię wlej szklankę wody, dodaj gruszki, kwiaty hibiskusa, laskę cynamonu, łyżeczkę goździków, 2 łyżki miodu i gruszki, całość duś aż gruszki zmiękną a sos się skarmelizuje.

Na półmisek wyłożyłam extra porcję jogurtu naturalnego, gruszki w sosie hibiskusowym, posypałam garścią prażonych orzechów laskowych, podałam z goframi.

Przepyszne!1








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI