marca 04, 2017

#LUMIXPOLSKA #EXPERIENCEFRESH / SPAGHETTI W ZIOŁOWYM SOSIE Z PARMEZANEM I ORZECHAMI PEKAN


Dzień dobry!

Dzisiejszy wpis jest troszkę inny od dotychczasowych. Kilka dni temu dostałam bardzo ciekawe zaproszenie do udziału w konkursie - "Konkurs fotograficzny Panasonic". W ramach konkursu wybrani blogerzy kulinarni z Polski, Czech, Rumuni i Węgier mają za zadanie wykonanie fotografii kulinarnej swojego autorskiego dania aparatem Lumix Panasonic. Dla mnie sam udział w konkursie to już duże wyróżnienie i jeszcze większa motywacja nad pracą z aparatem. Sama byłam bardzo ciekawa, jak mały, poręczny aparat, który mogę zmieścić w kieszeni poradzi sobie z fotografowaniem, trudnej materii, jaką jest żywność.
Efekty mocno mnie zaskoczyły, bo okazało się, że w bardzo szybki sposób możemy osiągnąć na zdjęciu wiele. Fotografia poniżej została wykonana aparatem Lumix Panasonic. Efekty oceńcie sami ;-)))
A teraz dzielę się z Wami już przepysznym i szybkim pomysłem na obiad ;-)




SKŁADNIKI:

- 4 porcje spaghetti
- 1/2 pęczka świeżej szałwii
- 1/2 pęczka natki pietruszki
- 1/2 pęczka kolendry
- 10 łyżek oliwy z oliwek
- 8 łyżek oleju z orzechów włoskich
- 12- 15 łyżek startego parmezan
- 1/4 papryczki chilli
- sok z 1/2 cytryny
- 2 garście orzechów pekan
- sól

Makaron gotujemy all dente.
W wysokim naczyniu miksujemy zioła, oliwę, olej, sól, dwie łyżki parmezanu, jedną garść orzechów, papryczkę chilii i sok z cytryny. Masa musi być jednolita i gładka. 
Do ugotowanego i odcedzonego makaronu dodajemy zielony sos.
Porcje nakładamy na talerze, posypujemy obficie orzechami i parmezanem.
Dodatkowo możesz skropić cytryną i udekorować świeżymi ziołami!
Pyszne danie, które zrobicie w 15 minut! Takie są po prostu najlepsze!

Cudownego weekendu! I trzymajcie mocno kciuki za mnie!

#LUMIXPOLSKA

 #EXPERIENCEFRESH


1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI