grudnia 29, 2016

STYLIZACJA STOŁU NA NOC SYLWESTROWĄ Z MARKĄ A-TAB! TAK MOŻE BYĆ PIĘKNIE!



 

STYLIZACJA STOŁU NA SYLWESTRA

 
Już za momencik, już za chwilę będziemy żegnać stary 2016 rok, a witać z nowymi nadziejami rok 2017! Przed nami jedna z najbardziej hucznych zabaw w roku, jaką jest Noc Sylwestrowa. Cześć z Was w ten wieczór wybierze się na różnego rodzaju bale, domówki, imprezy zorganizowane przez Nas samych w większym bądź mniejszym gronie. Polacy najczęściej tą Noc spędzają na tzw. domówkach, czyli imprezach organizowanych w kameralnym gronie w domu ze znajomymi i przyjaciółmi. Imprezy te toczą się głównie wokół stołu. Stół to bardzo ważny element, powinien być odpowiednio udekorowany tak aby uczestnik szybko mógł poczuć klimat Sylwestrowy. Wszystko to co się świeci i błyszczy, to co srebrne, to co się mieni będzie idealnie nadawać się do stylizacji stołu na sylwestra. Poniżej podaje Wam mój patent na przepiękną i elegancką stylizację stołu, sprawdźcie sami!




 
 

ELEMENTY DEKORACYJNE NA STOLE SYLWESTROWYM

Na stole nie może zabraknąć:

 
- obrus to bardzo ważny element na stole, wybrałam ten w kolorze ciemnego srebra, lekko mieniący się, aby wzmocnić efekt użyłam dodatkowo pięknie zdobionych bieżników, wybrałam te w ciemnym kolorze, aby utworzyły wyraźne linie na stole.
 Obrusy i bieżniki które nadają się do Sylwestrowej stylizacji to m.in.: bieżnik lucida, obrus lucida, bieżnik estrellas
 
- pod każde nakrycie wykorzystałam dodatkowo srebrne i pięknie odbijające światło podkładki,
do uzyskania takie efektu możecie wykorzystać też: podkładka roseti, podkładka calados
 
- na każdym nakryciu ułożyłam serwetki, postawiłam na dwa kolory, białe-kremowe i srebrne, serwetka impression
 
 
 
- świeczników, ja postawiłam na szklane z dodatkiem srebra, są przepiękne, dodatkowo dzięki przeszkleniu odbijają światło i jednocześnie nadają lekkości - świecznik cristally dostępny w sklepie aTab, sięgnęłam też po świeczniki w kształcie diamentu i geometrycznej figury z elementów srebra - świecznik diamondi
 
 
 
 
- postawiłam na jasną zastawę stołową z bardzo ładnym i delikatnym motywem zdobiącym talerze w malutkie srebrne kropeczki- zastawa stołowa champagni i sztućce z pięknym tłoczeniem
 
- na żadnej imprezie Sylwestrowej nie może zabraknąć szybkich przekąsek do ich wyeksponowania możecie użyć pięknej patery z metalu- patera krossad 




 

 
- postawiłam na kieliszki, które swoim wyglądem dopełnią całości stylizacji, tj.kieliszki do wina roto, zerknijcie też na: kieliszki i szklanka smashed, dostępne również w sklepie aTab






 


 
Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować i, że prezentowany stół przypadł Wam do gustu!
Ja jestem nim szczerze oczarowana! Wszystkie produkty, które znajdują się na fotografiach dostępne są w sklepie aTab. Gorąco Was zachęcam do odwiedzin sklepu, zarówno tego internetowego jak i sklepów stacjonarnych, gdzie z pewnością znajdziecie wiele pięknych przedmiotów, które udekorują Wasz stół Sylwestrowy.
 





 




Życzę Wam i sobie udanej Nocy Sylwestrowej i zabawy do białego rana. Aby w Nowym Roku wszystkie plany, marzenia i cele zostały zrealizowane z lekkością i bez żadnych problemów. Aby 2017 rok był lepszy od minionego i aby uśmiechy nie schodziły z Waszej twarzy! Niech to będzie rok Sukcesu w każdej dziedzinie!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI