grudnia 27, 2016

DEKORACJA STOŁU ZIMOWEGO

 
 

DEKORACJA STOŁU NA ŚWIĘTA

 
Święta, Święta i po ... Świętach!
 
;-)
 
Czas wolny niestety zawsze mija zbyt szybko, tak to już jest, że to co przyjemne szybko się kończy. Święta to czas dla bliskich, dla rodziny i dla przyjaciół. Najczęściej czas spędzany przy rodzinnym stole, suto zastawionym. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardzo prostą stylizację stołu na Święta, ale też na niejeden zimowy weekend i obiad dla bliskich, jak dobrze wiecie jestem zwolennikiem stylu minimal, i nie lubię zbyt dużej ilości serwet, bieżników czy obrusów.
 

JAK UDEKOROWAĆ STÓŁ?

 
Zazwyczaj stawiam na naturalne produkty i tekstylia. Dlatego mój bukowy stół postanowiłam nie przykrywać niczym, chociaż kusiła mnie premiera nowego obrusu hehehe, użyłam bardzo klasycznej zastawy, białych serwetek, a do dekoracji serwetek użyłam pierniczków pieczonych przed Świętami i gałązki igliwia.
Postawiłam na naturę i dlatego główną dekoracją jest talerz- plaster drewna na gałązkach igliwia. Świece w drewnianych świecznikach i dodatkowo świecznik choinka i łoś.
Postawiłam na białą, lekko kremową zastawę, bogato zdobioną wazę kupiłam kilka lat temu w ZARA Home, i strzegę ją jak oczka w głowie, robiona ręcznie w Portugalii, jest przepięknym elementem dekoracyjnym, jak i użytkowym na stole.
Filiżanki białe z ramką ze złotym zdobieniem kupiłam w aTAB, i są moim faworytem na świątecznym stole, ale korzystam z nich codziennie, są takie śliczne! Z tego samego sklepu posiadam również paterę z rybkami, która jest fajnym rozwiązaniem do podania na jednym półmisku kilku rodzajów śledzi, bądź sałatek rybnych.
Sztućce to klasyka i marka Gerlach, to nasz prezent ślubny, który sami wybieraliśmy, postawiliśmy na dość nowoczesny wygląd i połączenie matu i błysku na sztućcach.
Świecznik "rogi jelenia" udało mi się zakupić w sklepie Tkmaxx, podobne widziałam też w H&M.Home.
Taka prosta i naturalna dekoracja stołu na Święta
 
 

 

 
 


 
 





 

 
Mam nadzieję, że troszkę Was zainspirowałam ;-)))
 
Moim zdaniem w prostocie siła ;-)
 
Buziaczki!


1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI