września 16, 2013

PRZEPIS NA MIZERIĘ Z OGÓRKÓW

Mój przepis na mizerię z ogórków..


Akurat z mizerią zawsze miałam mały kłopot bo ja lubię mizerię na słodko tak jak robiła to zawsze moja mama i taki smak wyniosłam z domu, i w tej postaci ogórki smakowały mi najbardziej, tym samym przypominały smak dzieciństwa,  lecz mój K. wręcz przeciwnie u niego w domu ogórki robiło się na słono, i te moje na słodko nie do końca mu odpowiadały, więc zawsze musiałam robić dwie  różne miseczki. W końcu w drodze kompromisu, prób i błędów robię taką jak podaje poniżej i jest super, smakuje jednej i drugiej połówce ;-)


składniki:

100ml śmietana 30%
100ml jogurt typu greckiego
2 słodziki
sól do smaku
koperek na wierzch do przybrania
ogórki zielone 3 sztuki


Ogórki obieramy, na szatkownicy kroimy na plasterki. Plasterki mieszamy z solą aby zmiękły po około 30 minutach, płukamy ogórki. Zalewamy sosem z w/w składników, przybieramy koperkiem.
 
 Gotowe!
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI