sierpnia 01, 2013

Muffinki z malinami ;-)


 
Zgodnie z obietnicą dziś kolejny przepis- Muffinki. Od dwóch lat nie mija szał na te małe cudeńka, bardzo proste w wykonaniu, jak i smaczne. Pomysłów na muffinki jest bardzo dużo, ja lubię te proste, szybkie i sprawdzone. Gwarantuję, że z tego przepisu będą idealne.




składniki:
125g masła
130g cukru
1łyżeczka aromatu cytrynowego
2 jajka
300g mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szczypta soli
120ml mleka
3/4 opakowania malin




wykonanie:
Masło ucieramy z cukrem zmielonym na puder, następnie dodajemy żółtka, białka, aromat, przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia, sól i mleko. Jak składniki się połączą na idealnie gładką masę, dodajemy maliny i mieszamy łyżką.
Przekładamy do foremek i wstawiamy do nagrzanego piekarnika (200 stopni C), pieczemy na złoty kolor, moje piekły się 35- 40 minut.
Po wystudzeniu posypujemy cukrem pudrem.
i już ;-)


 

 studzimy ;-)





 

Smacznego ;-)))


Dodałam na blogu 2 funkcje tj. możecie dołączyć do grona obserwatorów bloga (do czego zachęcam będzie mi miło wiedzieć kto z Was tu zagląda) i otrzymywać na @ powiadomienia o nowych postach - Follow by Email.

Pozdrawiam cieplutko!


4 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI