sierpnia 31, 2023

Sernik na czekoladowym spodzie z jagodami! Przepyszny sernik!


Sernik na czekoladowym spodzie z jagodami!

Przepyszny, kremowy i delikatny sernik z jagodami! Stworzyłam obłędny przepis na sernik! Polecam każdemu kto kocha serniki, kruche delikatne ciasto, pyszny kremowy sernik i jagody! 

Przepis na ten sernik polecam nie tylko do przygotowania latem, ponieważ możesz użyć tak, jak ja mrożonych jagód
Jeśli masz ochotę jagody możesz zastąpić jesiennymi malinami lub jeżynami, jeśli lubisz!

Polecam!

sernik, kremowy sernik

PRZEPIS NA SERNIK Z JAGODAMI

przepis jak zawsze znajdziesz również na moim profilu na Instagramie

https://www.instagram.com/smyk_w_kuchni_blog/reels/



przepis:

składniki

Spód:
315 g mąki pszennej typ 450

200 gram masła

30 g Kakao

100 g cukru

1xŻółtko

Zmiksować na pył, tortownicę wysmaruj masłem i wylep ciastem.

Masa serowa:
100 g masła

1 kilogram sera twarogowego półtłustego lub tłustego

3x jajko M

2x żółtka

220 g cukru

15 g mąka

1x cukier waniliowy

35 g skrobi ziemniaczanej

200 g śmietany 30 lub 24%

Zmiksuj na gładki krem, wylej na ciasto, dodaj na wierzch jagody. Piekłam 1,5 h w temp. 160 stopni C, góra -dol. Studzimy przy uchylonych drzwiach.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI