lipca 07, 2020

Malinowa lemoniada!



Lemoniada malinowa to kolejna lemoniada, która gości u nas na stole latem. Jest prosta do zrobienia, pyszna i mocno orzeźwiająca!
Do przygotowania lemoniady zazwyczaj używam soku malinowego domowej roboty, ale takiego soku malinowego niepasteryzowanego. Poniżej opiszę Ci, jak go przygotowuję.
Do malinowej lemoniady dodaję, zawsze cytrynę, a dokładnie sok z cytryny aby była kwaskowata, lód i miętę!

Sok malinowy robię na dwa sposoby albo używam wyciskarki wolnoobrotowej i w ten sposób mam w czystej postaci sok malinowy, albo używam urządzenia a'la termomix, wrzucam maliny dodaję wody i bardzo długo miksuję, potem masę przelewam przez gazę.

Taki sok można do max 2-3 dni przechowywać w lodówce, ale zazwyczaj znika szybciej ;-) jest za dobry.

Możesz też użyć dowolnego innego soku malinowego.



przepis na lemoniadę malinową:

- 1 niepełna szklanka soku malinowego ( mój to naturalny sok z malin bez cukru!)
- sok z 1- 2 cytryn
- świeża mięta mocno pognieciona w dłoniach
- kostki lodu
- słodzidło do smaku (u mnie erytrol)
- woda (u mnie przefiltrowana woda z dzbanka)

Całość dokładnie mieszam, aż powstanie pianka ;-) i gotowe!


2 komentarze:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI