lipca 07, 2020

Jak zrobić domowy FIT Lipton Lemon Ice Tea?





Domowy Lipton Lemon Ice Tea to, jak dla mnie hit totalny! Ten napój wymyśliłam trochę przypadkiem i od razu go pokochaliśmy. Smak mnie tak mocno zszokował, bo ta lemoniada smakuje, jak popularny słodki napój w butelce. Ma tą zaletę, że jest to super zdrowa opcja i praktycznie bez kalorii. Ma ich bardzo niewiele. 

Lemoniada jak Lipton Lemon Ice Tea przygotowałam na bazie mojego ulubionego soku z brzozy, ale wybrałam sok z pnia brzozy z dodatkiem róży. Róża nie jest w tym soku zbytnio wyczuwalna a w samym napoju w ogóle. Ale dzięki jej dodatkowi napój ma ten cudny kolor.
Dodam, że 100 ml napoju ma tylko 4 kcal... ;-)
Polecam jego przygotowanie najmłodzsyzm!


Przepis na DOMOWY LIPTON LEMON ICE TEA

- 1 litr soku z pnia brzozy z różą
- sok z 1,5 do 2 cytryn
- świeża mięta grubolistna, mocno ściśnięta w dłoniach
- kostki lodu
- słodzidło - erytrol

Całość mieszamy ze sobą dosładzamy wedle upodobań i gotowe!

Jest prze prze pyszna!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI