stycznia 09, 2019

Zmiany w naszym pokoju dziennym! Krzesła do jadalni jakie wybrać?








Dzisiaj przychodzę do Was z dużą ilością zdjęć naszego pokoju dziennego, który jest otwarty na kuchnię. Kilka miesięcy temu zmieniliśmy stół i marzyły mi się do niego nowego krzesła. Wymyśliłam sobie metalowe, ażurowe krzesła w kolorze miedzianym i złotym. Długo takich szukałam ale nie mogłam znaleźć, aż trafiłam na stronę favi.pl .
Jest to wyszukiwarka mebli i dekoracji, ponad sto sklepów w jednym miejscu. 
Warto zaparzyć sobie kubek gorącej herbaty i usiąść wygodnie bo oferta jest tak szeroka, że totalnie Was pochłonie. Taka strona okazała się dla mnie strzałem w dziesiątkę ponieważ w jednym miejscu mogłam przeglądać krzesła z tak olbrzymiej listy sklepów.
 I udało się znaleźć to czego szukałam!



Krzesła jakie wybrałam to:

Krzesło metalowe Atelier 52x58 cm Miloo Home Metropolitan miedziane


Miloo Home oferuje nam metalowe krzesło Atelier z kolekcji Metropolitan. Krzesło to jest zaskakujące i bardzo designerskie. Doskonale sprawdzi się we wnętrzach nowoczesnych. Jego styl dopasuje się do pomieszczeń w stylu industrialnym i loftowym. Świetnie skomponuje się z miękkim pledem. Jego ciekawa, lecz bardzo wygodna konstrukcja składa się z metalowych prętów łączonych ze sobą w geometryczny wzór.

Wymiary: wysokość - 83cm, długość - 52cm, szerokość - 58cm










Muszę Wam powiedzieć, że te krzesła totalnie odmieniły nasze wnętrze, są bardzo designerskie, szerokie i wygodne. Warto zaopatrzyć się w jakieś poduszki lub futrzaki, dzięki czemu zapewnimy sobie większy komfort siedzenia. Ja wybrałam kilka poduszek na krzesła i futrzatki, które są już u nas kilka lat. Całość wygląda bardzo ładnie i jakoś tak bardziej cieplej, myślę, że to kolor miedzi wprowadził ten efekt.


Zostawiam Was z masą fotografii, a jeśli Wy szukacie dodatków do domu czy też nowych mebli jestem przekonana, że na pewno znajdziecie je poprzez favi.pl

Jestem bardzo ciekawa czy podoba Wam się ta zmiana ;-))
Dajcie znać co sądzicie!













 Krzesło też idealnie pasuje do biurka!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI