października 30, 2018

Kuchnia w stylu skandynawskim - co zmieniliśmy?

 


Cześć Kochani, dzisiaj mam dla Was post o naszej kuchni i o zmianach, jakie w niej zaszły. Ci co śledzą nasz profil na Instagramie to pewnie już wiedzą, ale wiem, że nie każdy z Was ma konto, na tej aplikacji. Jedyną rzeczą z której nie byłam zadowolona w naszej kuchni był okap. Okap, który niestety się nie sprawdził, okazał się zbyt hałaśliwy i tak na prawdę mało skuteczny. W mieszkaniu mamy wentylację mechaniczną, którą montował deweloper więc dotychczas ona pełniła funkcję wentylacji. Okap kuchenny chciałam wymienić już dość długo, ale wiadomo, jak jest. Jeśli masz coś w domu co działa to nie koniecznie spieszy Ci się z wydatkami i zakupem nowego. Zwlekałam, aż w końcu się zdecydowałam, zakupiłam i wreszcie jest tak jak być powinno!





Postawiłam na okap marki Globalo, jest to polska firma produkująca okapy kuchenne (https://www.globalo.pl/), wybrałam okap skośny przyścienny o szerokości 60 cm. Taki aby idealnie pasował do luki w meblach. Zdecydowałam się na biały model ze szklanymi powłokami, które pięknie odbijają światło i dodają jasności wnętrzu. Model okapu to Mirida, co mnie zaskoczyło w nim najbardziej, to chyba to, że ma pilot! No padłam. Okap na pilot, to nie tylko fajny bajer, ale na prawdę użytkowa rzecz, kiedy siedzę na kanapie przed TV i chcę iść zrobić sobie herbatkę, cyk pilotem uruchamiam światełko w okapie i mam prawie cały blat w kuchni oświetlony! No muszę Wam powiedzieć, że to mega użyteczna rzecz, dodatkowo oświetlanie to diody led, więc pobierają bardzo mało prądu, a my możemy dbać o środowisko. 
Okap okazał się cichy i skuteczny, więc można szaleć w kuchni do woli. 






To co jeszcze zmieniłam to dwa plakaty nad stołem, które bardzo wpadły mi w oko i wiedziałam, że muszę je mieć. Myślę, że razem pasują dużo bardziej i tworzą super efekt. No i oczywiście- stół! Stół, jak już Wam piałam na Ig, wymieniliśmy trochę przypadkiem, bo niestety wcześniejszy musiłam reklamować, zostały nam od razu zwrócone środki, dzięki czemu dołożyłam trochę i kupiłam już stół o bardzo skandynawskim wzornictwie, z litego drewna. Kocham ten stół, uwielbiam przy nim pracować, siedzieć z kubkiem kawy czy herbaty, czy też spokojnie jeść śniadanie. Powiem Wam, że nie ma nic piękniejszego, jak prawdziwe drewno.

A Wam jak podobają się zmiany? Dajcie znać! 





4 komentarze:

  1. Hej, chciałam pogratulować pięknej kuchni i zapytać jaki model blatu i kafelek nad blatem wybrałaś? Będę wdzięczna za poradę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kuchnia wygląda przepięknie! Styl skandynawski to według mnie najpiękniejszy styl z wszystkich możliwych. Wygoda i funkcjonalność to główne założenia skandynawskiego designu. Widać to w każdym szczególe. Od prostych form, przez minimalizm barw po szeroko pojętą praktyczność wykorzystanych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta kuchnia, wszystko do siebie idealnie pasuje. Szczególnie spodobał mi się okap, wygląda naprawdę ciekawie i nowocześnie. Może zdecyduję się na podobny model u siebie w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI