marca 12, 2018

WSZYSTKIE PORANKI ŚWIATA- ELISA PAGANELLI, LAURA ASCARI






WSZYSTKIE PORANKI ŚWIATA- ELISA PAGANELLI, LAURA ASCARI 



Ostatnio trafiła w moje ręce książka wyd. Buchmann pt. "Wszystkie poranki świata" z ponad 40 propozycjami na śniadanie. Kto, jak kto ale ja uwielbiam celebrować poranki, dlatego pozycja mnie zaciekawiła. Panie postawiają Nas zabrać do różnych krajów takich jak np. Liban, Łotwa, Szwecja, Węgry, Kanada czy Korsyka i pokazać co w danym kraju jada się na śniadanie. Książka jest idealnym pomysłem dla osób, które rozpoczynają przygodę z kulinariami. Przepisy są bardzo proste, łatwe w przygotowaniu i związane z danym krajem. Każdy z Nas rankiem, chce szybko przygotować coś pysznego do zjedzenia, książka może być dla Was inspiracją.




Znajdziecie w niej między innymi  przepisy na;

- brioszki
- arabski twarożek
- tartaletki jajeczne
- bliny drożdżowe
- babka kukurydziana
- konfitura truskawkowa
- duńskie bułeczki cynamonowe
- babeczki kokosowe
- pumpernikiel
- owsianka 

Smacznego!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI