sierpnia 02, 2017

Domowe lody waniliowo- czekoladowe z ciasteczkami!





To moje drugie lato, gdzie eksperymentuje z domowymi lodami i muszę Wam powiedzieć, że wychodzą mi co raz lepsze. A jestem dość wymagająca w tym względzie. Zrobilam te lody, nałożyłam Lubemu, a on: " O ja takie dobre, jak te włoskie" ;-)))
I choć jest w tym pewnie trochę kokieterii to lody wyszły mi na prawdę bardzo bardzo dobre. 
Sposób na ich zrobienie podpatrzyłam na filmikach o robieniu lodów, dodałam trochę własnych doświadczeń i efekt finalny jest bardzo zadowalający!


PRZEPIS NA DOMOWE LODY WANILIOWO - CZEKOLADOWE Z CIASTECZKAMI!


składniki:

- 2 banany
- 400 ml serka waniliowego (wybierz taki, który w składzie nie ma żadnej skrobi i konserwantów)
- 200 ml jogurtu greckiego
- łyżka syropu z agawy (w zastępstwie cukier puder)
- 2 łyżki kremu czekoladowego (ja użyłam kremu czekoladowego o nucie pomarańczy)
- kilka ciasteczek kruchych (ja użyłam bez cukru i laktozy)

Banany kroimy na plasterki i zamrażamy.
Zamrożone banany zmiksuj na gładką masę z serkiem i jogurtem, dosłodź masę syropem z agawy.
Masę przelej do pojemnika, dodaj krem czekoladowy (jeśli jest zbyt gęsty rozpuść go troszkę w mikrofali), wymieszaj fantazyjnie, na wierzch ułóż pokruszone ciasteczka.
Lody mrozimy 3 godziny, po tym czasie są gotowe do jedzenia. Będą mieć kremową i gładką konsystencję.
Jeśli będziesz chcieć je dłużej przechowywać w zamrażalniku, lody stwardnieją i wtedy przed podaniem muszą chwilkę się rozmrozić około 15 minut, i znów będą mieć konsystencję kremową.

Życzę smacznego!

Pyszota!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI