grudnia 22, 2015

Sałatka śledziowa z buraczkami!





Jeśli tak jak ja lubicie śledzie, to ten przepis na sałatkę śledziową jest dla Was! Ja śledzie lubię jeść i to pod wieloma postaciami, moim zdaniem zawsze muszą gościć na świątecznym stole, ale też bardzo często sałatki z dodatkiem śledzi serwuję podczas spotkań rodzinnych czy też imprez z przyjaciółmi. Do alkoholu są w sam raz, a dla smakoszy obowiązkowym elementem Świąt!
Dzisiaj zachęcam Was do wypróbowania mojego przepisu na sałatkę śledziową z buraczkami i jabłkiem. Jest idealna słodko- kwaśna i lekko wytrawna. W sam raz! A kolor! Cóż za kolor- jak dla mnie piękna- różowa!




SAŁATKA ŚLEDZIOWA Z BURACZKAMI I JABŁKIEM:

- 6 filetów śledzi (uprzednio namoczonych w wodzie, aby pozbyć się zbyt dużej ilości soli z solanki)
- 1 średni burak ugotowany
- 1 kwaskowate i jędrne jabłko (wybierzcie te o smaku gruszkowym)
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- 2 łyżki śmietany 18%
- 2 łyżki majonezu
- pieprz świeżo zmielony




Śledzie kroimy na równe kawałeczki, takie w sam raz na widelczyk. Buraka i jabłko kroimy w równą kosteczkę. Całość w raz z jogurtem, śmietaną i majonezem, mieszamy. Odstawiamy na minimum 3 godziny do lodówki, aby smaki się przegryzły.





Gotowe!

Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI