lipca 11, 2013

3, 2 , 1 ... START!

I wreszcie jest mój pierwszy prawdziwy post na moim blogu kulinarnym ;-) Wszystkich serdecznie -Witam, którzy postanowili tu zajrzeć, czymkolwiek się kierowali, czy to była ciekawość, czy niedowierzanie nie ma znaczenia, WITAM SERDECZNIE na blogu: SmykWKuchni.

Co tu można będzie znaleźć? I co mnie podkusiło żeby założyć bloga?
Chciałabym się z wszystkimi podzielić tak naprawdę radością jaką daje mi gotowanie, wymyślanie potraw, komponowanie składników, podawanie i smakowanie. Zapewniam, że w kuchni można się znakomicie zrelaksować i wyżyć kreatywnie. Zazwyczaj staram się sama wymyślać potrawy, przepisy traktuje raczej jak szkic, bo to samo danie przyrządzone przez dwie różne osoby smakuje często inaczej :-).
Odpowiadając na drugie zadane przez siebie pytanie, często słyszę od znajomych: Jak ty to zrobiłaś? A co jest tu dodane? etc. Będzie to miejsce dla Was, jak i dla mnie gdzie uda mi się może zgromadzić wszystkie moje pomysły na gotowanie;-)

Mam głęboką nadzieję, że będziecie chcieli tu zajrzeć od czasu do czasu, i wypróbować nie jeden, a kilka przepisów, do czego gorąco zachęcam ;-)))
START! ;-)

Pierwszy przepis już jutro ;-)) zapraszam....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI