października 14, 2017

Placuszki z dyni i marchewki!


PLACUSZKI Z DYNI I MARCHEWKI!

Pyszny i zdrowy pomysł na obiad, z wykorzystaniem dyni. Dynia to zdecydowanie warzywo, które symbolizuje jesień, wczoraj podawałam Wam przepis na zupę z dyni, a dzisiaj przepyszny przepis na placuszki z dyni i marchewki. Placuszki wymyśliłam, bo zostały mi wytłoczyny z marchewki, z której wyciskałam sok w wyciskarce, nie chciałam aby się zmarnowały, więc postanowiłam, połączyć dynię i marchewkę, to był strzał w dziesiątkę!


SKŁADNIKI:  

- 3 szklanki startej dyni muskat
- 1 szklanka startej marchewki lub wytłoczyn z marchewki
- 3 jajka
- sól, cynamon
- 3 czubate łyżki mąki

Całość mieszamy, i od razu smażmy na oleju rzepakowym, placuszki formujemy w dłoniach i układamy na gorący olej, smażymy na złoty kolor.
Gotowe!

Smacznego!

Pięknego weekendu ;-)


1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI