lutego 28, 2017

Naleśniki na maślance!




Naleśniki domowe z owocami!


Uwielbiam poranki, takie jak ten!

Śniadanie idealne dla dzieci i całej rodziny!




Brakowało mi tego słońca! brakowało mi tej energii! Wreszcie! Czuć wiosnę w powietrzu, za oknem mam błękitne niebo, a termometr pokazuje ponad 11 stopni C. I jak tu się nie cieszyć?Nawet poniedziałek nie jest taki straszny na jaki wygląda. Taki dzień, taki poranek postanowiłam powitać należycie. Na stole pojawiły się przepyszne jak zawsze naleśniki, z kolorowymi owocami, tym razem: mango, liczi, mrożone jagody i czarna porzeczka. Dodatkowo konfitura z wiśni własnej roboty (przepis na blogu) i dla tychm którzy lubią słodkie: cukier puder. Nalesniki, przygotowałam na maślance i mleku, wyszły bardzo smaczne!



JAK ZROBIĆ CIASTO NA NALEŚNIKI?


SKŁADNIKI:

- 2 małe filiżanki mąki tortowej
- 1 filiżanka mleka 1,5%
- 1 filiżanka maślanki
- 2 jajka rozmiar L
- 3 łyżki oleju rzepakowego 
- 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżka klarowanego masła

W/w składniki wymieszaj za pomocą rózgi w misce. Odstaw ciasto na 30 minut do godziny.
Smaż cieniutkie naleśniki na rozgrzanej patelni z nieprzywierającą powłoką.
Podaj z ulubionymi składnikami.



Życzę smacznego i cudownego dnia!

Zapraszam Was też na mój Insta ;-)

Buźka!



1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI