sierpnia 25, 2016

Tosty francuskie pomysł na śniadanie dla dzieci!


Słońce! Uwielbiam czas kiedy możemy cieszyć się tak piękną i słoneczną pogodą jak dzisiaj. Wakacje w pełnej krasie! Gdy za oknem tak cudownie nie tylko mamy lepszy humor ale też jesteśmy bardziej skorzy do tego aby przygotować sobie coś dobrego. Jak już dobrze wiecie lubię celebrować śniadanie z wielu powodów. Spokojny cichy i leniwy poranek, dzięki któremu powoli się rozbudzam, zapachy krążące po kuchni miło łechtają. Spokojnie i bez pośpiechu przygotowuję śniadanie staram się dbać o szczegóły bo wiem, że są one ważne. Lubię gdy danie jest ładnie podane, gdy mogę jeść świeże owoce. Lubię też śniadania na słodko i troszkę mnie dziwi, gdy ktoś nie wyobraża sobie zjedzenia na śniadanie czegoś słodkiego. Ale wracając do tematu, dzisiejsze śniadanko do prosta i bardzo fajna propozycja dla dorosłych i dzieci- mojemu chrześniakowi smakowało wybornie. Potem spytał mnie: Ciocia Ty jadasz takie pyszności codziennie? heheheh

Tosty francuskie to idealne rozwiązanie wtedy kiedy w domu macie czerstwe pieczywo, bądź został Wam kawałek ciasta lub bułki drożdżowej. 


Warto wtedy je wykorzystać i przygotować właśnie tosty francuskie, ja swoje smażyłam na oleju kokosowym, ale możesz użyć także masła. Tosty można podać z dowolnymi owocami, bądź konfiturami własnej roboty. Ja podałam je z borówkami, pokrojonym w grubą kostkę mango i obłędnym miodem. Jak przygotować takie tosty? Zerknijcie na listę składników!



POMYSŁ NA ŚNIADANIE DLA DZIECI

TOSTY FRANCUSKIE


SKŁADNIKI:

- 2 bułeczki drożdżowe domowego wypieku (ja użyłam dyniowych bułeczek z cynamonem) bądź drożdżowa chałka, bułki pszenne a nawet dobrej jakości pieczywo
- 1 jajko eko
- 3/4 szklanki mleka
- olej kokosowy do smażenia (ewentualnie masło, nie używaj oleju)
- wysokiej jakości miód
- świeże owoce, u mnie: borówka amerykańska, jeżyny, dojrzałe mango, brzoskwinie


WYKONANIE:

Bułkę kroimy na grube kromki. W miseczce roztrzepujemy jajko. Do drugiej miski wlewamy mleko.
Kromkę z bułki maczamy w mleku z dwóch stron, potem w jajku i smażymy na zloty kolor na oleju kokosowym. Gorące przekładamy na talerz polewamy obficie miodem i posypujemy owocami.
Tosty możesz podać też z dżemem bądź konfiturą albo domową nutellą ( w tym celu zmiksuj 1 sztukę bardzo dojrzałego banana, 1/2 awokado, 2 łyżeczki kakao i 2 łyżeczki miodu).

Gotowe! Smacznego!

Ktoś z Was się pisze na takie śniadanko?

A te małe cudowne rączki to mój Adaś (no dobra chrześniak, ale mój!!! ;-))) )




Smacznego!

Kochani dodaje aktualizację ;-), ten przepis w przeciągu 48 godzin od publikacji został wyświetlony ponad 29 000 razy! Ja serdecznie Wam dziękuję! Ściskam i wysyłam całuska!
;-)))
WOW!

Mam najlepszych czytelników!!! ;-)))


9 komentarzy:

  1. Na oleju kokosowym to coś dla mnie :) Ja z kolei sobie nie wyobrażam wytrawnych śniadań, więc jestem w mniejszości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada to pysznie! A zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Спасибо что напомнили о таком любимом блюде из моего детства ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię i rodzina lubi ale wersja na ostro czyli z ziołami prowansalskimi papryką solą i pieprzem smakuje super.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI