sierpnia 27, 2015

Crumble- dietetyczny deser




Zapiekane owoce pod kruszonką z płatków owsianych, kukurydzianych, suszonych owoców tropikalnych - papaja, ananas, mango, rodzynki, kokos, z dodatkiem masła i miodu. Użyłam owoców sezonowych, nasze węgierki są wręcz do tego stworzone, gdy się skarmelizują nadają niepowtarzalnego smaku i aromatu. Danie wręcz banalne w wykonaniu a tak pyszne, że trudno się oderwać ;-)


Zapraszam


ps. kocham fotografię kulinarną ;-)))














SKŁADNIKI:

- śliwki węgierki
- truskawki
- borówki amerykańskie
- 1/4 kostki masła
- 2 łyżki miodu
- mieszanka ulubionych płatków owsianych najlepiej tropikalnych
- suszone owoce typu papaja, kokos, ananas
- możecie też użyć posiekanych migdałów i jagód goji 









Naczynie smarujemy masłem układamy owoce, śliwki kroimy na pół. Posypujemy mieszanką płatków. Polewamy miodem. Na wierzch układamy kostki masła.
Zapiekamy 20 minut w gorącym piecu!




Smacznego!

Zapraszam na Instagrama i facebooka!
Smyk_W_Kuchni



Pięknego i beztroskiego dnia!






5 komentarzy:

  1. wspaniałe, kolorowe i zdrowe crumble :]

    OdpowiedzUsuń
  2. No i już wiem, co będzie następne na liście "do zrobienia"! Porywam przepis :)

    cakesbykejt.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń

Witam! Dziękuję za odwiedziny! Jeśli chcesz poznać mnie bliżej, śledź mój profil na Instagramie lub Facebooku. Będziesz, zawsze na bieżąco, a mi będzie miło, Cię poznać ;-) Do zobaczenia!

INSTAGRAM 37 500 obserwatorów

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI