lutego 20, 2015

Sok z cytrusów!





W ramach współpracy ze sklepem www.rossi.pl otrzymałam do testów Ariete Spremi wyciskarkę do cytrusów. Dzięki temu sprytnemu urządzeniu, w banalnie prosty sposób możecie sami w domu przygotować prawdziwy sok z cytrusów. Teraz w okresie przeziębień to super rozwiązanie aby dostarczyć organizmowi troszkę witamin.
Wyciskarka działa bez zarzutów, przy każdym ucisku na przemiennie działa w lewo lub w prawo i dokładnie wyciska sok.







Ja przygotowałam dzisiaj sok pomarańczowo- grejpfrutowy. Wyszedł pyszny! Chciałabym, żeby mi ktoś taki robił codziennie do śniadanka ;-) o tak poproszę!




Użyłam 3 pomarańczy i 1 grejpfruta. Za pomocą wyciskarki Ariete Spremi wyciskamy sok. Wlewamy do kieliszków!

Gotowe!

Smacznego!

i odwiedźcie http://www.rossi.pl/ koniecznie  dział organizacja kuchni, bardzo dużo gadżetów ;-)))






1 komentarz:

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI