stycznia 04, 2015

Kurczak z rożna!






Rożen w piekarniku przetestowany!
;-)

Zapraszam na chrupiącego kurczaka z rożna!







SKŁADNIKI:

-1 szt kurczaka
- 2 łyżki octu winnego
- 3 łyżki oleju
- 1 łyżka przyprawy do kurczaka
- 1 łyżka sosu sojowego
- imbir
- sok z cytryny
- sproszkowane chili

Kurczaka nacieramy mieszanką przypraw i marynujemy 3 godziny w lodówce. Pieczemy na rożnie (ten ważył 2 kg) piekłam 1,5 godziny w temp. 215 stopni C. 






Smcznego!

PS. Taki obiad można robić codziennie raz dwa i gotowe ;-)))


Buuuuziaki!!!





9 komentarzy:

  1. piekny! chrupiacy taki jak kazdy uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak kurczaka z rożna jest niepowtarzalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super. Mam pytanie odnośnie pieczenia grzałka dolna górna czy termoobieg . mam problem z tymi ustawieniami . :) z góry dziękuję za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  4. super. Mam pytanie odnośnie pieczenia grzałka dolna górna czy termoobieg . mam problem z tymi ustawieniami . :) z góry dziękuję za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEJ, ja mam w piekarniku jak widzisz na zdjęciu rożen, i dwie możliwości ustawienia grzania tego rożna, to taki drut spiralny na górze piekarnika. I ja piekę zawsze tylko na tym rożnie + pod koniec termoobieg.
      Zobacz jak masz w piekarniku bo są różne, są z rożnem an górze i bez. Jakbyś nie miała to ja bym chyba piekła grzanie dół + góra pierwsze 40 minut a potem + termoobieg, aby skórka ładnie się przypiekła. Tylko wtedy musisz dać temp. max 200 stopni.

      Usuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI