października 04, 2014

Biała kuchnia- kuchnia moich marzeń! / inspiracje


Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami różnymi zdjęciami kuchni w kolorystyce, którą pokochałam całym sercem. Bardzo mi się podobają kuchnie w stylu skandynawskim, całe białe z szarymi dodatkami lub całkowicie kolorowymi detalami, kuchnie biało- czarne, kuchnie z elementami ciepłej cegły. 
Zachęcam do lektury!

A jaka jest Wasza kuchnia marzeń?




biała kuchnia, drewniany blat- sprawdzony klasyk, będzie zawsze piękna i trendy!
*ceramiczny zlew- cudo ;-)

WIĘCEJ ZDJĘĆ....







biała kuchnia w nowoczesnym wydaniu, dość zimna, ale pojawiające się elementy postarzanego drewna, dodają jej szlachetności 





tylko usiąść i wypić gorące kakao 
;-)




biała kuchnia i piękna drewniana podłoga, uchwyty muszelki dość popularne- ale mało praktyczne, ciężko utrzymać w czystości, można kupić np. w Ikea


biała kuchnia z czarnymi elementami, bardziej dostojna


kuchnia z otwartymi półkami i regałami, ideał dla wszystkich miłośników i zbieraczy gadżetów kulinarnych można eksponować co dusza zapragnie!




mała biała kuchnia np. w bloku, stolik składany przy ścianie




W tej kuchni urzekła mnie podłoga białe duże płytki z wstawkami czarnych elementów- kocham to połączenie!





biała kuchnia z elementami drewnianymi, idealna zielona lampa, która dodaje harmonii wnętrzu, cudowne metalowe postarzane siedziska



biała kuchnia z Ikea



marzenie...




wspaniały metalowy taboret <3











biała kuchnia, drewniany blat i cegła, połączenie idealne, sprawdzi się w każdym mieszkaniu!








Źródła:

https://www.google.pl/search?q=bia%C5%82a+kuchnia&rlz=1C1AVNC_enPL558PL558&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2gkwVOrzHonBOc-FgLgK&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667


https://www.google.pl/search?q=bia%C5%82%C4%85+kuchnia+aran%C5%BCacje&rlz=1C1AVNC_enPL558PL558&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6QkwVPuFDpf3auSqgLgP&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667

https://www.google.pl/search?q=bia%C5%82a+kuchnia+z+ceg%C5%82a&rlz=1C1AVNC_enPL558PL558&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GgowVMfEMYXmaqfqgNAH&ved=0CAYQ_AUoAQ

https://www.google.pl/search?q=kuchnia+skandynawska&rlz=1C1AVNC_enPL558PL558&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=OQowVMTXDIyqPISNgcAO&ved=0CAYQ_AUoAQ

https://www.google.pl/search?q=kuchnia+bia%C5%82a+retro&rlz=1C1AVNC_enPL558PL558&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RAowVKXcCZDtaO30gKgH&ved=0CAYQ_AUoAQ

https://www.google.pl/search?q=bia%C5%82a+kuchnia+meble+ikea&rlz=1C1AVNC_enPL558PL558&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gQowVJnkHsrgaJGKgaAJ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667



5 komentarzy:

  1. Ładne, ale nie dla mnie. Biała kuchnia wydaje mi się być taka sterylna, zimna... A ja chcę kuchni ciepłej i przyjaznej :) Najlepiej w jasnym drewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak klasyczne kuchnie. Nigdy się nie starzeją i zawsze są cool.
    Nowoczesne wyglądają fajnie maksymalnie 2-3 lata.
    Pozdrawiam
    https://hansloren.pl/Zlewozmywaki-ceramiczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia to dla mnie bardzo ważne miejsce w całym domu. Jestem na etapie urządzania mieszkania i moja kuchnia na pewno będzie urządzona w bardzo nowoczesnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też marzyła mi się biała kuchnia, ale teraz zaczynają podobać mi się kuchnie na wymiar czarne. I chyba na taką kuchnię zdecyduje się w swoim nowym domu.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziękuję, za komentarz. Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz.
Pamiętaj, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na jego publikację na tej stronie, jak i twojego nicku- użytkownicy z kontem google.

Copyright © 2017 SMYKWKUCHNI